sitter i mitt soliga rum

idag har de varit sol. och de luktar vår nu för en gångs skull. skit skönt och nu vill jag bara sätta mig på swebuss hem till sthlm. jag ser faktiskt fram emot att åka buss. idag har jag och candice fått klara oss utan felicia. hon åkte i morse vid 6 tiden. och snart ska jag och candice dra och äta. sen blir de packning i full rulle :D
som samantha sa i' sex and the city' när hon fick röd färg på sin nya vita pälsjacka utav två tanter - good i love new york.
hennes ansiktsuttryck är exakt som mitt är när jag sätter foten på sthlms terminalen. omg löve löve lööve!
jag och ebba i barcelona bruna och fina
snyggt hår men jävligt blek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0