hejsan,

 Ja du jag kan inte skriva så mycket för det händer typ inget i mitt liv, en sak kan jag ju säga att det bara blir värre och värre t.e.x det här med vädret? liksom whats up with that? Jag och mina tjejer bor ju i gränna långt ut åt helvetet i småland tror jag eller vad det nu tillhör. Det blåser och snöar= snöstorm. Jag har inget liv därför besluta jag mig för att blogga med om mitt tråkiga liv och saker jag tänker på, Musik kan vara det jag kommer skriva om mest, jag helt enkelt älskar det och en sak till jag älskar är spotify tack gud för den människan som kom på det eller människorna? Man hittar typ all musik som man alltid har tänkt på fast inte orkat kolla upp på youtube för det tar en sån himla tid, här är det bara att typ skriva in en artist och så kommer alla möjliga låtar upp. jag kolla runt lite här under veckan och hitta en sjukt bra artist som heter Ximena Sarinana hon sjunger dock på spanska, regina Spektor är också en mycket grymm artist. det är väldigt lugn musik som man kan sitta och bara tänka till. Idag har jag och tjejerna inte gjort så mycket förutom att Izabelle och Candice har varit otroligt störiga idag, på historian satt Izabelle och skratta eller "fnittra" åt en tråkig video som vi kolla på under lektionen  helt sjukt, och Candice ja vad ska man säga hon blir arg bara för att jag kolla på henne haha, men jag ock Izabelle satt och skrev lappar till varandra under Nv lektionen, vi har en liten överaskning till Candice, det kommer mer om det senare. Sen fick Izza skit av Martin Tell, våran Naturvetenskaps lärare, för att hon hade kopierat en massa saker från internet och satt in det i sin uppsats, eller ja det va bara nån mening men han blev ju skit sur för det. Jag själv stod utanför dörren och lyssna på vad han sa med trögot Candice. Och från och med idag ska jag lova ervåra få läsare att vi ska börja skriva mer i våran blogg. Ska snacka mer med mina tjejer om det. Ja att bo på internat är inte alltid så kul men oftast är det man har typ sina vänner med sig hela tiden över allt. Men man saknar mami och mina syskon! väldigt mycket. Idag skulle jag faktiskt gå och träna i gymet men jag har verkligen ingen ork i kroppen. Även om mitt mål är och få en lite mer fastare och finare kropp. ja jag trodde aldrig det här skulle hända men jag har faktiskt blivit påverkad av det här med att vara super smal... det kanske inte är så bra men man försöker faktisk sluta tänka på det men det går liksom inte. vart man än går så ska någon prata om det eller kolla på en massa bilder och lalala!  men men i'll be back pöss pöss ha det gytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0