Spanien!

Nu har jag entiligen fått min internet:), jaja .. jag hadde inte tid at skriva igår förrat jag va och tog hand om min syrras 3 barn sen jick jag ut på stan och letade up nån suveners present til mina 2 best venner i spanien som jag låvade at jag skulle stöpa något till dom 2 vekor sedan..:) sen efter de åkte jag och min pappa och helsade på min farmor, hon lagade en riktight god middag till os alla! upskatta dom eldre man har kvar<3 , min farmor är 94 år gammal men pigg som jag har aldrig sett! jag jick och såv runt 12 tiden.

idag idag.. jag vaknade runt kl.10:30 , nu är det tid at flyga till spanien!! tilsst ska jag til mit sjära hemland<3:D
mitt plan går kl.2:30 til barcelona, sen måste jag byta plan till det som går kl.8:30 till marbella/malaga , tillsist är jag framme i malaga flygplats, sen tar jag en taxi hem till puerto banus , det tar ungifär en timme med bil. kl.12 ska jag springa ner till min kompis hus som bor rakt brevid mej och vi ska ha en film kvel tilsamans och prata om allla gamla minnen och det som vi har båda missat:) det ska bli super mysit :)







Jag saknar er redan skit myket " izzaa,Sara,Candicee!" <3 <3

jag skriver mer imoroon mina sjära bloggare<3
puss puss; Linnea Felicia Karstrom:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0