Skolan är slut för dagen! ←

Skönt! Skolan är slut för dagen .. Jag vet verkligen inte vad som händer med mig - jag är ständigt så trött. Som under mina tre håltimmar som jag hade idag så sov jag som en liten stock (ett uttryck som jag nyss lärt mig! *stolt*). Jag, Sara & Izzi har matteprov på onsdag så jag ska sitta uppe inatt och tisdag natt och plugga galet .. Har nämligen märkt att jag pluggar som allra bäst på natten när hela huset [för en gångs skull] är helt tyst och ingen/inget kan störa mig. Satsar på VG även i detta matteprov.

Igår stack vi alla fyra till kurden & ryssen på 'Vulkis' (= ett elevhem för killar) och kollade på The Kingdom. Kurden hade köpt popcorn, choklad, cola etc och det va jättemysigt (: Filmen föresten; den är jättebra! Ni måste se den.Efter filmen gick jag och felicia till handboll men när vi var där så va det låst? Vi blev så besvikna haha. Men istället kollade vi på killarna som spelade innefotboll. Dom var ganska sega faktiskt - dom kan bättre! Eller hur killar? (;
Eftermiddagens & kvällens schema:

○ Äta middag kl. 16h40
○ Duscha
○ Gå till kurden med Sara och kolla på film (han vet dock inte att vi kommer. Det blir surprise)
○ Plugga svenska & matte
○ Spela basket
och till sist
○ käka kvällsmacka och dricka té i köket och tjejsnacka lite innan det blir 'tyst tid' kl. 23h00 och alla måste vara på sina rum.


Vad ska ni göra ikväll?


btw - någon mer som saknar sommaren och värmen?


Kommentarer
Postat av: martin

hahaha är det strippklubbs-kvällen? :D

2009-10-19 @ 16:09:13
Postat av: Unknown! :)

Hot mamiiii whistle whistle

2009-10-19 @ 17:41:07
Postat av: ÄGG

ääääääääggg, satan vad snygg du är <3

2009-10-19 @ 22:28:30
Postat av: Candice

haha ja martin - det var den kvällen (;

2009-10-19 @ 22:38:26
URL: http://brundies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0