/ Sara

Idag  vakna jag med lite huvudvärk. Satt uppe till 3-4 tiden igår med ett par vänner. Vi skulle ut men det blev inte av för att vi  var alldeles för trötta efter en stund. En sak som jag verkligen njöt av igår va att vi käka kebab pizza MUMS! säger jag bara. Det var ett tag sen man åt det fan helt sjuk innan bruka man käka det varje dag men nix inte nu för nu bor man i Gränna. Vet inte riktigt hur men jag och mina kompisar satt och snacka om McDonalds igår, är det så jävla gott som alla säger? Vi tyckte det innan det finns ju inte så värst många alternativ när man ska hem från allt klubbande så är det ju bara McDonalds som är öppet. För någon månad sen gick jag och Tamara och leta efter någonstans vi kunde äta förutom McDonalds vi stack till södervärns krog men nej kocken sluta vid 22 tiden fattar inte varför allt ska stänga så sent, så ett tips till er som äger något mat ställe ha öppet längre för jag älskar mat och det tror jag ni gör med =), och en annan sak med det känns skönt att vara hemma men det börjar kännas tråkigt på något sätt vet inte riktigt varför. Det kanske är att man saknar så mycket till skolan igen vilket känns konstigt för det har jag aldrig gjort innan jag har typ alltid hatat skolan fram tills nu, nu älskar jag det typ bara för jag har mina underbara tjejer där. Ja du, Jag försökte fixa bloggen med designen idag men jag fattar inget typ kommer behöva hjälp med det där och det med koder fattar jag inte iheller riktigt bra även om jag är ett dator snille. Jag behöver hjälp så om ni är med på att hjälpa till så skriv en kommentar om hur jag kan göra. Idag har min dag inte varit så speciell jag vakna vid 12 tiden sen gick jag ut med min mami en stund i stan här i Malmö. Jag köpte ett par super fina tights inne på MQ och så hitta jag en super fin klänning som jag funderar på att ha på mig på Black&White partyt. Men jag blev lite osäker men jag har trots allt en vecka på att bestäma mig vilket är sjukt bra. Jag vet inte om jag ska vara svart eller vit klädd det är det som är det själva problemet. vet inte vart jag kan hitta en snygg vit klänning någonstans. Men men nu sitter jag här framför min tv och ruttnar gör inget alls saknar min pojkvän hur mycket som helst har typ smsat med honom hela dagen. imorgon ska jag till ikea för att leta efter något nytt till mitt tråkiga rum, sen ska jag också till expert för att köpa nya högtalare till min dator. Nu ska jag fortsätta att kolla på tv sen ska jag gå och lägga mig Puss och Kram // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0