/Sara

Hejsan, jag skrev för typ två dagar sen att jag hade köpt ett par coola tights av sammet inne på mq och en klänning som jag fortfarande tvekar på om jag ska köpa. Jag tog ialla fall en bild med klänningen på ska se ifall jag får någon kommentar om hur det ser ut osv. Min dag idag har varit ganska cool jag va på någon sån här vårdcentral för att väga isabelle min systers nya bebis hon är så jävla söt! guccigucciii* aa ialla fall  vi va där och sen gick vi och hämta busungen benyamin från dagis han var så söt när han gick ut och han såg mig sitta där hahaha tjockisen! Sen tog vi på honom kläder och som vanligt ska det vara lite problem med det jag muta honom med godis fast syrran betala för det vilket jag har skulldkänslor för jag skulle ha betalt för det men ja what ever gjort är gjort'. Sen gick vi hem till mig och åt och vänta på att mamma skulle komma hem från jobbet. Och det gjorde hon med vi käka soppa mums det var så himla gott tror inte det finns något kvar nu efter mig. Jag har faktiskt bara tagit det lungt idag med. Men imorgon ska jag ut med en killkompis och fika tror jag sen ska jag till Tamaras jobb ifall hon jobbar ska bli kul och störa henne lite. Senare på kvällen vet jag faktiskt inte vad som händer men något kul eller smarigt måste jag göra. Jag fick nyss tag på en vänn somjag inte har pratat med på ganska länge så jag ska nog ta och träffa min vänn över ett glas=) , Just nu sitter jag och lyssnar på CB på spotify vet inte varför jag är inte så stort fann av honom men men det funkar för mig han är bra=).  Jag har också kollat på en massa andra bloggar  och vad dom skriver om jo det finns allt möjligt där ute nu haha. Jag är nybörjare på det här så jag fattar inte så mycket om det men men det kommer med tiden. Jag har också kollat på film idag helt konstiga filmer och käkat godis. Ska lägga upp bilderna med för det var därför jag logga in och skrev lite =) puss och kram // Sara

Första bilden: Tightsen från mq i sammet  Andra bilden: Klänningen jag tvekar på. Tredje bilden : Jag och Isabelle<3

Kommentarer
Postat av: Candice

ÄLSKAR klänningen! den skull bli jättefin : D <3

2009-10-28 @ 15:58:40
Postat av: sara

Tack gumman :)

2009-10-28 @ 21:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0