/Sara

Hejsan svejsan, idag har det varit en riktigt skön dag. Jag åkte aldrig till ikea eller expert för att fixa det jag skulle idag utan jag la hemma och gjorde absolut inget alls! kändes skit skönt och bara ligga där och glo på tv. Men min bror va hemma med hunden idag den va så söt Chica heter den ur gullig hund men jävligt busig. När jag var med mamma i stan för typ två dagar sen så fastna jag på ett par skor jag måste ha som jag ger mig inte det är verkligen ett MÅSTE! så jag ska sticka iväg och köpa dom imorgon:). Hmmm jag ska köpa nya extensions imorgon med och en skinn jacka som jag såg. Kommer lägga upp bilder på det när jag har hittat min usb sladd. Jag har typ letat efter den hela dagen men jag ska fråga mamma sen när hon har vaknat upp. och en sak till en vana jag måste sluta med är att dricka så mycket cola (coca cola) för er som inte fattar. jag har druckit 4 liter cola idag det är helt sjukt sen käka jag en massa annat med hmmm candyholic eller vad man ska säga haha. Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer men ni får lite mer av mig att läsa imorgon puss och kram // Sara Chica =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0