Personbeskrivning - Izabelle

Jag heter Felicia och jag ska göra en personbeskrivning av Izabelle 'Izzie' / 'Belle'.
Hon är den mest högljuda i huset - och är lite mongo av sig då och då, men hon har ett stort hjärta och tar alltid hand om oss när vi är ledsna. Som ni kan se så är hon en riktig snygging; brunt hår och superblå ögon. Man kan heller aldrig ha det tråkigt med henne. Hm, jag måste även erkänna att hon kan bli en riktigt kaxig bitch men det är det som jag älskar med henne! Hon känns som en storasyster för mig - vill aldrig att jag ska gråta - vilket som händer lite då och då .. Hon står alltid ut med mig när jag ligger och snarkar på hennes matta (:
Hennes favoritord är : "slicki", "meow", "gussi", "sydn" & "gumman". och om jag skulle behöva förklara denna vackra människa med tre ord skulle det vara = crazy , snygging & fotbollsproffs !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0