kära stockholm

hej mina älsklingar och bloggläsare, jo nu är ja tillbaks till hemmatrakterna, fast är de verkligen likadant sedan ja lämna stället? nej naturligtvis inte. de finns folk som har dissat mig total och andra som jag inte har haft tid att träffa. man kan säga att när man bor så pass långt borta så kan man lättare välja ut vilka som är ens riktiga vänner.   
igår träffade jag mina vänner i området väldigt kul att se deras ansikten ingen :) de känns som att jag har varit på en väldigt väldigt lång semester bara. och idag va jag i täby centrum med donya shahin och linnea. sista chansen att träffa henne va idag eftersom hon åker till turkiet i morgon. 
tonight= träffa mina 2 bästavänner (Linnea Emma) som jag lovat dom för länge sen och råka få lite förhinder med en kille som jag också lovat att träffa. han blev lack men de står ja ut med. kallade mig bla för äckel falsk blabla ...så då säger ja bara bye bye nothing to have. TSS
hoppas ni kommer ha en trevlig kväll pusss// Izza
fest klänning från gina tricot. passar perfekt om man syr upp den lite. 199 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0