Personbeskrivning- Candice




Mitt namn är Sara då och jag ska göra en beskrivning av Candice, Candice är en super glad,snäll,het och rolig tjej som bor typ 2 meter ifrån mig hihi. Hon är blond och har blåa ögon som ni kan se på hennes bild. Candice kom till Grennaskolan från Luxemburg ganska coolt att träffa en människa som har en helt annan bild på livet. Hon är också en riktigt partypingla och lite nja "hemlis". hon kan också vara en total BITCH som alla här i huset vet. Hon är alltid fin och klär sig ganska bra faktiskt. Hon kan inte leva utan sina extensions hon säger att hennes extensions is the shit ( vilket jag tycker är bs).. Hon ser exakt likadan ut med eller utan men det är ju trots allt finns på henne fast man inte märker det. Hon är en riktigt maneater* hon är halv svensk och halv finsk. mycket bra blandning eftersom det blev en sån söt tjej som hon är. Candice är 17år gammal född 92 som mig då. Det var nog allt jag har och säga om henne eller ja hon är världens bästa granne med, bra musik smak och HET änu en gång till,, Puss puss!♥


Kommentarer
Postat av: jag

Jag skäms

2009-10-08 @ 21:58:25
Postat av: Anonym

Ni har inte skrivit riktigt "rätt" om Emmie.. hon är mycket gulligare och trevligare än vad ni visar här.

2009-11-10 @ 15:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0