idag=)

Hejsan, idag var min första hela dag jag va hemma med mamma. Men inte bara mamma var hemma utan mina systrar och deras barn så det va värsta babyboomet hemma. jag vakna över att alla skrek  gick upp satte mig vid mat bordet och prata om gamla minnen med min mamma. jag blir helt knäpp för att det är så mycket ljud över allt jag bor mitt i stan med så det är typ dubbel dos. Så jag tog på mig kläder sminka mig fixa håret och gick en runda i stan. sen kom jag på att jag skulle hämta mina skor som jag hade beställt från nelly.se. Så jag gjorde det med, sen sov jag en stund ringde till min kille och prata med honom om hur hans dag hade varit. Mina skor var super fina tyckr om dom ganska mycket men jag har mina favoriter och inga skor kommer att ta deras plats. Kommer att lägga upp en bild på skorna jag köpte idag helt okej passar till allt skor typ. saknar mina tjejer <3 (izza, felle och candies) Idag tror jag att jag ska ut och klubba lite men vi hörs imorgon =) puss puss
hot or not?  Hot ot Not?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0