/ Candice

Hej mina älsklingar!
Förlåt - jag vet att idag är söndag; jag har inte bloggat för min dator har varit hos doktorn. Men nu är den tillbaka : D
Idag ska jag till Smets Country - en jättestor affär full av Prada, Gucci, Burberry, Guess, Juicy Couture (plus hundra andra märken) för att leta efter

- en klänning till Black&White festen
- en ny vinterjacka
- burberry's gummistövlar
och
- dekoration till rummet i gränna

Mamma ska bara äta lunch och jag ska ta ut min lilla hund. Vet ännu inte vad som händer ikväll? Men Jag kommer blogga mer när jag kommit hem från Smets. Om jag hittat något så ska jag ta kort och lägga ut :)


Burberry's del i affären. MUMS 8)

[ tänker på er Sara, Felle & Izzi! ]


Kommentarer
Postat av: Random

Vad i helvete har detta med grännaskolan att göra, candices du är dum

2009-10-25 @ 19:18:43
Postat av: Candice

haha, varför är jag dum? nu är jag ju på lov dessutom

2009-10-26 @ 22:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0