/Candice

Tjatjaa (:
Idag vaknade jag upp vid 13h00 - käkade lunch med mamma och sedan dess har jag pluggat till historieprovet som vi har nästa vecka. Nu ska jag duscha, sedan ska jag och Yatsie hämta mamma på jobbet och kinamat.
Planen för ikväll är att spendera tid med mammut tills klockan är runt 22h00 - för då kommer Victor och hämtar upp mig (HAN FICK KÖRKORTET IGÅR :D) och så ska vi till hans hus med Sasha, Savvaz och Simon. Där ska vi förfesta - sippa lite drinkar och shisha - innan vi tar oss till Magnum Club där vi har beställt ett bord.
Vad ska ni göra ikväll?

Lots of Love <'3


Kommentarer
Postat av: izzaa

vi har inte historieprovet efterlovet älskling de e typ om 3 veckor <3 vi har natur

2009-10-28 @ 19:43:14
Postat av: Anonym

nej det är på onsdag efter lovet!

2009-10-28 @ 21:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0