/ Candice

Hey beauties!
Helt sjukt; har bara varit borta ifrån er tre och en halv dag och redan saknar jag er massor.
Iaf så låvade jag att jag skulle skriva mer igår kväll men jag hade middag med mina föräldrar och Victor och sedan gick jag och Victor på bio och såg Jennifer's Body (skitdålig film - se den inte) och när vi kom hem vid ett-tiden var vi så trötta och orkade inte sätta på datorn utan gick till sängs (a)
MEN! Jag köpte en ny vinterjacka :) Hade ju från början tänkt mig en svart pälsjacka men det får väl bli till jullovet. För denna Monclair jacka är bara såå 'threethousandandeight' haha.
Kollade på gummistövlar från Burberry men jag vet inte .. Jag tycker dom är jättegulliga; och praktiska när det regnar men .. Det är någonting som ändå får mig att tveka. Får gå tillbaka typ på torsdag och se hur jag känner inför dem då. Har även fått en jättesöt Burberry kjol! Och ett par nya svarta Uggs (stickat material)
Idag var jag i stan och träffade Natha och hennes italienska pojkvän. Sex månader idag! Innan middagen på Quick (fransk hamburgerbar) var jag och Victor på min favoritbar 'Sul Palco' och drack drinkar. MYYYS!
Nu är jag hemma hos honom och vi ska kolla på film. Vilken vet jag dock inte - men det visar sig snart.

ä l s k a r    er  ,   m i n a    ä n g l a r !


Min nya jacka från Monclair



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0