BFF!

Jag saknar min BFF( Best Friend Forever).. Hon är Malmö jag är i Gränna, hon är min dag och min natt hon är min sol och min måne.. aa fan haha skoja det är hon inte alls men jag saknar henne som FAN! Tamara heter hon förresten. Hon är 17 år gammal och är en riktig pärla. Jag kommer hem på fredag den 23 runt 20 tiden typ. men då ska hon inte vara med mig men det är bara för att jag inte orkar gå ut och festa samma dag för jag kommer att vara super trött. Men dagen efter kommer vi nog ses och senare på kvällen kommer vi partaja. Idag har jag varit jätte trött jag gick helt osminkad till skolan det brukar jag göra men idag va det "kaos".  Så jag har typ sovit hela dagen. men jag gick upp för att kolla när min älskling spela basket dom vann med 36-16 tror jag det va något. Han är världens bästa kille och jag tycker om honom super mycket härifrån till solen om inte mer! =) Men nu ska jag läsa färdigt den boken Alkemisten som den heter för vi har Sv uppsatts om den imorgon.
Puss Puss Sov gott folket!<3<3 // Sara


När jag, Tamara och Mike var på hipp en kväll mycket kul hade jag den dagen=) miss you guys

Kommentarer
Postat av: Tamara la mamazota

Auuuw så gulligt SAKNAR DIG OCKSÅ MY LOVELY BFF<3

äntligen så är du hemma snart till och med i en hell vecka, mycket skoj som väntar =D

2009-10-20 @ 00:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0