8 dagar kvar, whiii

Om åtta dagar är vi alla påväg hem. Jag ska till Luxembourg, Felicia till Spanien, Izzi till Stockholm och Sara till Malmö. Jag har inte varit hemma på över två månader - så ni anar inte hur mycket jag längtar!
När jag landat i Luxembourg sticker jag direkt till stan för fest med mina kära vänner Jamil och Ebba - kommer säkert att träffa massor med andra människor också men de som jag saknar mest är ju just dessa två vackra människor. Har massor av planer .. Och bara få komma hem till mitt eget rum!
Kommer säkert att sakna Gränna - men jag vet ju att jag kommer tillbaka veckan därpå (:

Tänkte lägga upp en bild på Felle, Izzi & Sara nu - som är tagen första veckan i skolan och då det fortfarande var sommar.



Älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0