//Sara

Hejsan alla läsare idag har jag varit med min älskling vilket jag är varje dag, men idag var han extra söt han kom med en hallonsoda och kanelbullar till mig MUMS! sen kolla vi på i am a legend med will smith och efter den filmen kolla vi på twilight. Kommentera görna några förslag på någon film som ni tycker är bra för jag och älsklingen har kollat på det mesta tror vi ialla fall.
En annan sak är det här som hände på festen med Jocke Candice & mig. Ingen har med det att göra och jag ber om förlåtelse för det som har skrivits på bloggen för dom orden har inte kommit från mig jag skämms över det som har hänt för det skapar konflikter mellan mig och min kille. Jag gick på festen för att roa mig med mina tjej kompisar efter som det var första gången vi festa tillsammans. Jag bad dig Jocke att gå ut från rummet men du vägra att gå ut jag SARA då var inte i rummet när bacon kom in med en flaska eller vad det va. Det som hände med jocke ahh jag vet inte men han får skylla sig själv mongot ville inte gå ut från rummet när en kille kommer in och vill slå skiten ut honom och det sjuka va att han visste det här man han gick in på rummet igen och satte sig och sa en massa skit till oss haha.. förlåt att jag skrattar jag vet att det inte var kul. Jag vill bara glöma det hör just nu Jag vet vad som hände det vet Jocke och Candice med och resten som att inne på rummet var så jävla trubbade att dom inte hade en aning om vad det va som hände. Mvh Sara :) Och till dig dansken ALLT VAR INTE MITT FEL så sluta säga det till mig ditt rövhåll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0