// Sara

Hejsan alla läsare, idag köpte jag min bussresa till Malmö ska bli jävligt kul den här helgen. Min killkompis Victor fyllde 20 för någon månad sen med ska fira den imorgon haha koko är han. Men det ska bli kul det med.. Och på lördag fyller min gullegris år BENYAMIN =) (systerson) han blir 3 shet vad åren går snabbt får mig och tänka mer på hur det kommer vara när jag är 40 jag vet inte vad det är men åldern 40 skrämmer mig som fan jag vill verkligen inte bli 40år gammal. Jag förstår inte varför folk hatar oss så mycket på skolan att dom ska skriva en massa dumma kommentarer på våran blogg men det är väl sånt man får tåla och istället för att skriva som anonyma kan ni väl säga vem ni är det är inte så som att vi ska äta upp er eller något. Men idag ska jag spendera min tid med min kille för att jag åker imorgon. vet inte riktigt vad jag ska göra under jul lovet men jag ska åka till Luxemburg ialla fall till Candice och party party lite. Jag kommer väl skriva lite mer ikväll puss puss // sara

Kommentarer
Postat av: Natalia

väntar på dig! =)

2009-11-27 @ 08:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0