/ Candice

'attention whore' , känns lite som att jag är en sån. men bara när det handlar om mig & min pojkvän.
jag blir galen när han inte ger mig tillräckligt med uppmärksamhet .. som nu.
det känns som om allting annat går före mig - jobb, fitness, vänner, fest .. vad han nu än håller på med.
och jag hatar det! och när jag säger till honom hur jag känner börjar vi argumentera och det slutar alltid på samma sätt
han säger: "i don't feel like discussing this anymore"
så j*vla typiskt. jag blir så ledsen ..
no phone calls, messages .. jag hoppas & hoppas hela tiden, men ingenting kommer?
jaja, nu överdriver jag säkert :)

ska till matten nu. puss på er <'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0