/ Candice

Postat av: tönt?

haha jävla tönt. du beskriver alltid dig själv som rikast, snyggast och sexigast men inget av det stämmer. Din näsa är sjukt stor om du rättar till den och bantar kanske du kan bli något PÖZZ<3<3<33<

2009-11-29 @ 22:25:33

Haha, jag är en tönt .. Vem är tönten som inte vågar skriva sitt namn ? (:
Jag undrar dock på vilket sätt jag beskriver mig som rikast, snyggast och sexigast.
För enligt min mening så är jag ingenting av det. Gott folk, det kommer alltid att finnas rikare, snyggare och sexigare människor än en själv. Så det stämmer verkligen inte. Jag vet inte exakt vad du syftar på när du säger så, så du kan väl förklara dig ? Jag är ingen person som försöker 'vara något' - om jag får säga själv.
Inte för att jag har något emot pengar och skönhet :'D Men vem har det ?
Och föresten; tack för tipset om det där med att rätta till min 'stora' näsa och börja banta!
Jag ska tänka på saken.

PUSS <'3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0