/ Candice

Nu är jag hemma från Stockholm igen ..
Det är alltid lika mysigt att komma hit , man har värsta välkommst komittén (:
Nu har jag pratat med min käraste vän Jamil, som skickade mig några riktigt suddiga iPhone bilder
från förra helgen då jag var i Luxembourg. Check it out ..
Det känns pointless att lägga ut fler, för de är så dåliga. Men jag måste ju presentera denna person.
En av de bästa i världen. Han finns alltid där när jag behöver honom, och vi har så kul tillsammans.
Je t'aime , Jamil!




Kommentarer
Postat av: Jamiil

<3 (: jag alskar dig, and btw i did not understand a fuck in all waht you said haha <3

2009-11-29 @ 21:49:20
Postat av: Candice

haha jamil <3 i just said that i had to present one of the worlds bestest friends (aa) etc . puuuusss <3

2009-11-30 @ 16:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0