/ Candice

Här om dagen hittade jag en blogg som jag läste på. Så kom det här töntiga inlägget om Ugg's.
OMG, måste jag bara säga - hur jävla patetiskt det hela låter.
Hon skriver såhär:

"Ett par riktigt bra skor som jag alltid älskat är faktist uggs. De måste vara de skönaste skorna som någonsin funnits förutom träskon.. Men i alla fall dom är så himla snygga också, och man kan liksom inte tröttna på dem heller. Det är ett par skor som kommer fram varje år. I alla fall för min del. Jag skulle typ inte klara mig utan mina uggs!

En grej jag inte tycker om är typ skoaffärer som gör liknande skor. Man ba nej det är inte uggs... Och stackars människor som köper dom och tror att det är uggs också. Nej det är bara b, om man köper sånna skor och om det inte är uggs kallar man dom inte uggs! Den största skillnaden är ju att äkta ugs tål vatten men det gör inte de andra."


Nu måste jag bara säga några saker ..
1. Hur kan man ens jämföra en träsko med ett par äkta Ugg's ?
2. Om den här personen nu har äkta Ugg's borde hon veta precis att äkta Ugg's inte tål vatten. Asså Oh My God! Varför är alla så obsessed about äkta eller oäkta Ugg's och ska gå runt och låtsas ha råd med dem fast de egentligen inte har det, och utsätta sig för sådan skam att låtsas ha mer pengar än de egentligen har? KVINNA!

Länken till hennes blogg är www.typsteffi.se



Här har du bevis på att Ugg's inte tål vatten
Men just det, mina Ugg's kanske inte är äkta då!



Men här står det ju i hälen med rätt etikett .. Hm, de måste väl vara äkta?
Ja för fan - de är äkta! Köpta i New York är dem. Så snälla snacka inte en massa skit
när du inte ens vet själv vad du babblar om? Patetiskt och otroligt pinsamt.

ANLEDNINGEN TILL VARFÖR DE INTE TÅL VATTEN ÄR FÖR ATT DE ÄR I MOCKA.
SEDAN NÄR BLEV MOCKA VATTEN-TÅLIGT ..?
OCH OÄKTA UGG'S HAR KNAPPAST MOCKA, ELLER VAD TROR DU STEFFI ?


Kommentarer
Postat av: Ägg

HAHAHHAH, fett skön du är Ägg!

2009-11-29 @ 20:31:02
Postat av: tönt?

haha jävla tönt. du beskriver alltid dig själv som rikast, snyggast och sexigast men inget av det stämmer. Din näsa är sjukt stor om du rättar till den och bantar kanske du kan bli något PÖZZ<3<3<33<

2009-11-29 @ 22:25:33
Postat av: Emma

hahah grymt skrivet!

2009-11-30 @ 16:48:45
URL: http://emmahannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0