/ Candice

Hej våra sköna läsare,
Ni vet förstås inte att jag är i Stockholm? Men det är jag (': Idag har jag dragit runt med mamma på Östermalm hela eftermiddagen. Vi kollade bl.a Svenskt tenn, Nordiska galleriet, NK, Gucci, Luis Vuitton, Nathalie Shutermann .. I en av dessa affärer hittade jag present till min käraste älskling Victor Berg! Äntligen. Ni får se efter julafton vad det blev, eftersom min pojkvän läser bloggen så kan jag ju inte avslöja för mycket eller hur? haha. Men ni som behöver tips och idéer till era pojkvänner så kan jag ju berätta vad jag köpt de andra åren (julklapp/födelsedagspresent) :
- D&G Skärp
- Burberry Manschettknappar
- En poster med en bild på mig i (a)
- En tavla/kollage med bilder på oss i

Just nu tar jag lite 'paus' från mitt dekorerande i lägenheten. Hittade lite bilder från mammas födelsedag som var för ungefär två månader sedan. Men det är väl aldrig försent att sätta upp dem? (;
Saknar mina brudar! Vi ses imorrn! <3


Champagne á Charles Lafitte


En sådan där bild som lätt blir tagen när man är uttråkad ..


Och lite mer champagne (a)


Och lite till ...

Jag orkar inte sätta upp fler nu, men här var iaf lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0