/ Candice

Hejhej,
jag märkte att jag inte har skrivit något på hur länge som helst?

Nu har jag iaf pratat med min älskling någon timme ^^. Vi pratade om julen - vi hade tänkt åka till Paris innan julafton, men jag tror inte det kommer funka trots allt. Dessutom vill han åka till någon ny plats men jag har ingen aning om vart det skulle vara? Vi får väl se .. Vi ska ju iaf åka till Helsingfors tillsammans, och Stockholm. Det ska bli mysigt <3 Hoppas allt går efter planerna bara .. Sedan kommer ju brudarna till Luxembourg den 6:e januari! Yeeeah vad kul det kommer bli. Massor med restaurangbesök, shopping och fest minsann. Yes yes yes.

Nu ska jag städa mitt rum. Städkoll 20h00 - så jag får skynda mig på! Har nämligen ganska stökigt .. Puss!


Stockholm - min hemstad <'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0