/ Candice

haha vilka fattiga bevis :) som att vi två var de enda tjejerna med klackskor och som dansade på det bordet.
och jag provade - jag tryckte med klackskon igenom min historieboks framsida och inte ens igenom den gick min klack.
shit asså. jag tycker att ni växer upp eftersom ni varken kan stå för att det är ni som skriver kommentaren och för era töntiga bevis. ni beter er som töntiga småtjejer! inte som nästan vuxna män. herregud
och btw: borde vi inte ha märkt om vi gjort sönder bordet genom att ha fastnat med foten i hålet? duh ..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är nog världens mest korkade person. Kan inte sluta skratta hur fan tänker du? är du helt sjuk i huvudet?

2009-11-25 @ 15:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0