/ Candice

Info om black & white

-Vi tog bussen kvart i sju till Vadstena där lokalen låg
-När vi efter femtio minuters bussresa anlände välkomnades vi med varsitt glas champagne
-Sedan var det middag
-Efter middag öppnade baren och musiken sattes på
-Sedan var det kul ett tag
--Sedan städade jag några timmar; moppade golven och plockade skräp och burkar från lite överallt.
-Halv sju imorse gick jag för att sova, men det gick inte så bra för det var svinkallt i rummet. Tack Stjöpa, Belle & Sara för att ni hjälpte till att värma mig.
//Sara- förlåt candice att jag tog bort informationen du gav från igår men det blev bara lite för mycket fakta och vill inte att folk ska tänka dåligt om mig bara för att en viss kille gjorde en sak jag inte var med på. Jag är säker på att alla kommer att prata om det här i skolan men ingen har med det att göra och ryckten är ryckten saker ändras från person till person. tack och hej!:)

Sara blev lite trött efter många timmars festande




Izabelle, Candice & Bacon


Jonathan aka Hakan & Candice


VIP Gänget


Jag hoppas verkligen att Jocke & Dansken skäms över att folk nu kallar dem för våldtäktsmännen föresten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0