/ Candice

Idag är black & white festen som jag, sara & belle ska gå på. Tyvärr fick inte Felicia komma för att hon är för ung. Men hon får hålla stämningarna här i huset medans vi är borta.
Festen ligger i Vadstena - mer än en timme härifrån så vi måste ta en taxi dit - och vi ska sova i lokalen och så kommer vi hem på lördag morgon runt 09h/10h.
Det går ju rykten om att treorna hoppas på oss att bli aspackade så dom har något kul till julrevyn - men det tror jag dom kan glömma. Vi är ju fina flickor, eller hur? :)
Nu ska jag torka håret (jag & sara har just duschat) och sedan ska vi gå på lunch. Efter lunch har vi endast engelska kvar och sedan blir det att gå hem och börja fixa sig för vi åker runt 17h. Bilder kommer då vi fixar oss!
PUSS , ha det bra så länge '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0