//Izza

tänkte skriva lite om en kaxig vän till mig. 
  •  
Hon bor i träby precis som mig och älskar killar. killar för henne är inte svenska små söta killar med blåa ögon utan muskulösa killar  med bruna intensiva ögon och svart hår är ett måste. jag kan inte säga att jag känner henne rakt igenom eftersom hon har endel hemligheter som dyker upp lite då och då. men det är nog för att vi bråkar 24/7. fråga mig inte  varför men vi stör oss på varandra ganska ofta men vi kan aldrig slitas helt från varandra. något som jag gillar lite extra med donya är att hon inte har så mycket respekt för killar. de är nog lite samma för mig. man kan inte behandla en brud hur som helst.
ja ni.. då är frågan--- vilken relation tror ni en kaxig brud har till sina föräldrar? det blir nog rätt svårt att svara på.ja tror hon ligger lite på mitt emellan eftersom hon har haft en hel del problem med sin far och mor. donya är ganska självständig och bevisar att det är hennes rätta och enda personlighet. jag är super stolt att ha henne som min bästavän. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0